Saturday, April 21, 2012

ორმაგი "მე" (9)


   სახლში ავედი. დედას, მამას და უმცროს ძმას ყველაფერი ავუხსენი. ეს იდეა მათაც მოეწონათ. ხვალ ამერიკაში მივფრინავდი..დღეს კი ბოლოჯერ მინდოდა "ჩემს" არა "ჩვენს"   : (  კლუბში წასვლა ვიცოდი დათო იქ იქნებოდა და ბოლოჯერ მინდოდა მისი მშვენიერი, ჩემი უსაყვარლესი თვალების დანახვა... დიკოს დავურეკე და მარისთან ერთად კლუბში ავედით..
   ჩემი მოლოდინიც გამართლდა..დათო იქ იყო...როგორც ყოველთვის ვიღაც გოგოს ეხუტებოდა და ყელზე კოცნიდა!...დამინახა.. ამ სურათმა ისე გამაბრაზა მეგონა გავსკდებოდი, მაგრამ სახეზე წარბიც კი არ შემხრია!ჩემკენ წამოვიდა..მეც მისკენ წავედი..
- გეფიცები არ მინდოდა ეს გენახა!
- რატოო? მე და შენ ერთად ხო აღარ ვართ? ვინც გინდა ის კერე!
- მე მეგონა გაგიჭირდებოდა ჩემი დავიწყება!
- ვხედავ შენ არ გაგჭირვებია! უი ის გოგო გეძახის.. რა ქვიააა?
- ანი!
- ხო ანი! ალბათ გაბრაზდა ექს ლოვესთან ერთად რო დაგინახა.. მიდი თორე მერე საწილში აღარ შემოგიგორდება!  : D
- ყველაფერი ეგეთი ადვილი არაა! არც სხვა გოგოსთან ყოფნაა ადვილი როცა ეხლა სხვას დაშორდი!
- არაუშავს სიხარულო შენ მაგარი ბიჭი ხარ და გამოგივა! ჩემთანაც ხო ადვილად გამოგივიდა?!
- მაშინ სხვანაირი ვიყავი!
- მართალია! მაშინ ესეთი ნაგავი არ ყოფილხარ ! : )
- მეორე შანსს ყველა იმსახურებს!
- შენ შენი მეორე შანსი უკვე გამოიყენე! თუ აღარ გახსოვს?! ზუსტად იმ მეორე შანსის მერე იწექი ჩემთან! რა იყო არ გახსოვს ის "2 ბედნიერი კვირა"?!
- ხმ! (ჩაახველა ანიმ! არ ვიცოდი აქ თუ იდგა და გვისმენდა!)არ მოდიხაარ?
- მაცადე!
- გელოდები!(ადგილიდან არ განძრეულა)
- გადი!
- ... (სახე გაუმკაცრდა და გავიდა!)
- ხო რას გეუბნებოდი ჯი?
- შენ კი არა მე გეუბნებოდი ჩემთან მეორე შანსის მერე იწექი თქო! არ  გახსოოვს?
- ჩემი ცხოვრების ისტორიაში ყველაზე მაგარი ღამეები იყო!
- ჩემი  ცხოვრებისაში ყველაზე ბანძი (puke)
- არ მჯერა! შენ კოცნაზეც ეგრე ამბობდი!
- არა კოცნა მართლა კაი იყო! პირველად გაკოცე და მაგიტო, მარა..
- მოიცა რას მეუბნები, რომ საწ.... ბანძი ხარო?
- მმმ.. ზუსტადაც!
- გოგო შენ ტვინში სკვაზნიაკი გიქრის?
- არა სიხარულო ორპირი არა! ერთპირია და შენი სიყვარული მიაქვს..მის ადგილზე კი შენდამი სიზულვილი მოაქვს!
- ერთ დღეს შემეხვეწები დამიბრუნდიო!
- ეგ არასდროს არ მოხდება!
- ნახვამდის იმ დღემდე!
- ანუ სამუდამოდ სიხ! ხვალ ამერიკაში მივფრინაავ! და დაბრუნებას აღარ ვაპირებ! ასე, რომ თავს ტყუილა იიმედებ!
-რაა? : 0
- რაც გაიგე.. : ) ბოლოჯერ გხედავ!
- ამას ვერ გააკეთებ!
- მაგასაც ვნახავთ!
კლუბიდან წამოვედი!სახლში როცა ავედი ფოსტალიონს ჩემი ანალიზის პასუხები უკვე მოტანილი ჰქონდა!(ანალიზებს ყოველ 2 კვირაში ერთხელ ვიკეთებდი კომიდან გამოსვლის შემდეგ! ეს ბოლო ანალიზის პასუხი იყო).კონვერტი გავხსენი და კითხვა დავიწყე. უცებ ერთ ადგილას გავშეშდი, ფურცლები კი-ხელიდან გამოვარდა!
- რა გჭირს? JiJ! რა დაგემართა?
  მარიმ ფურცლები აიღო და მასაც იგივე რეაქცია ქონდა!
- ორსულადაა!

No comments:

Post a Comment