Thursday, April 19, 2012

ცეცხლის ალში 6





მე-ლოვე? :0 : 0 : 0გასაგებია!
დათო-ყოფილი ანექს! ყოფილი!(გვანცამ თავი ჩაღუნა)
ანექსა-ხო იცი, რომ ამას ისევ უყვარხარ! : (
მე-ეგ უკვე გვანცას პრობლემაა!
   დათო ფეხზე იდგა. მე სკამიდან ავდექი. დათოსთან მივედი და ვაკოცე! კოცნაზე კოცნოთვე მიპასუხა.
ანა-აუ JiJi ვიცი, რომ ბიჭებს ძაან მალე აბავ მარა ესე მალეც არ მეგონა!  : D 
დათო- ამან შემაბა მეე?  : D   : D   : D  რამდენუიმე დღეა ვეჩალიჩები... ჯერ ტელეთი გავიცანი შემთხვევით.. : D  მერე სკეიტ პარკში გოგოებოს დასაკერად წავედი და იქაც ეს გავიცანი  : D  ბოლოს გავიგე რო ის გოგო და ეს ერთი და იგივეები იყვნენ... : D   მერე კლუბში გავილეწეთ ერთად! : D   და მე, ეს, ამისი დაქალი და დაჩი ორი დღე დაჩისთან ვეგდეთ სახლში  : D   : D   : D   ეხლა აქაც ეს გამეჩითა  : D   : D   : D 
მე-მე თუ ერთხელ გადამეყრები თავიდან ვეღარ მომიცილებ! : D 
დათო-მერე ვინ თქვა რო შენი მოცილება მიინდაა?  : D 
მე-ჩემი იდიოტო : D   : D   : D 
   ყველა გამწარებულები გვიყურებდნენ!(ყველაში ანექსას, თეკლას და გვანცას ვგულისხმობ : D  )
   მე და დათო წამოვედით და სხვა პარკში დავჯექით.
დათო-გვანცას გასამწარებლად მაკოცე თუუ..?
მე- თუ რაა?  :
დათო-თუ მართლა გინდოდა?
მე-შენი აზრით?
დათო-გვანცას გასამწარებლად ხო?!
მე-აუ მართლა რა იდიოტი  ხარ რაა!
   მივედი და ვაკოცე
მე-აქ გვანცა არაა !
დათო-მიყვარხარ!:*
მე-მეც:*

No comments:

Post a Comment