Thursday, April 19, 2012

ცეცხლის ალში 1








იყო და არა იყო რაო... ეს ისტორია მოგონილიაო....თუ არ მოგეწონათ არ მეცხუბოთო... თუ მოგეწონათ.. აუ რა დავწერო?! : D
      კაროჩე რა...მოგიყვებით ერთი მაგარი თავხედი, უზრდელი, დამპალი, წანკლა, იაზვა, მეტიჩარა და ტლიკინა გოგოს ისტორიას, რომელიც მე ვაროო... : D
მე - გისმენთ!
უცნობი - უკაცრავად, საბა მინდა!
მე - მოიცა ჩემ ძმას ჩემ ნომერზე რა პონტში ურეკავ?!
უცნობი - ააა...უიი... იმ საბას ვისაც ვურეკავ და არ ჰყავს.. ბოდიში ალბათ სხვაგან მოვხვდი! : )
მე  - აა.. არაუშავს : )
   ჩემს ძმასთან ერთად უბანში ჩავედი.
რატი - ვაა...რავა ხაარ? რა იყო  რამდენი ხანია უბანში არ ჩამოსულხარ! რამე ხო არ ხდება?
მე - ვარ რა შენ? : ) არა ცუდი არაფერი პროსტა გამოცდები მქონდა წელს დაა : )
რატი - მეც კარგად.. აა გასაგებია : )
მე - სააბ მე მილისთან წავალ ok?
საბა - ok
   გზაში ტელეზე ისევ იმ ნომმა დამირეკა:
მე - გისმენ!
უცნობი - როგორ ხარ?
მე - საერთოდ ვინ ხარ? : D გიცნობ? მიცნობ? აა არა! ხოდა bye..
უცნობი - ნუ მეიაზვები! დათო მქვია შენ? : )
მე - ტელეთი ხალხს არ ვიცნობ!
დათო - ოკ მითხარი სად გნახო და ლაივში გნახავ : )
მე - მეტი რა გინდა?!
ტელე გავუთიშე და მილისთან ავედი. ჩემი სკეიტი მილისთან იყო... ასე, რომ პირდაპირ დედაენის ბაღში ვერ წავიდოდი... მე და მილი ერთად წავედით პარკში...ბევრი ვისრიალეთ... ბოლოს სკამზე მაგარი დავიღალეთ და ჩამოვქით.. ვიღაც ორი ტიპი მალევე გამოჩნდა და დაკერვა დაგვიწყეს:
უცნობი - პრივეტ!
მე - hi..
უცნობი -  შაიძლება გაგიცნოთ?
მე - მე ანი, ეს - მილია.
უცნობი - სასიამოვნოა : )
მე - თქვეენ?
უცნობი - მე დათო ვარ, ეს - დაჩია.
მე - სასიამოვნოა... : )
დათო - სკეიტერები ხართ?
მე - კი და როგორც ვატყობ თქვენც ხოო?
დათო - კი.. და ასაკი?
მილი - ეს 15-ისაა, მე - 16. : ) თქვეენ?
დაჩი - ოეივე ჩვიდმეტის ვართ : )
დათო- აუ ორი წუთი უნდა დაგტოვოთ.. დასარეკი მაქვს...
მე - არაა პრობლემა...
   გავიდა.. ორ წუთში ჩამ ნომზე ზარი შემოვიდა იმ ტიპისგან.. მოიცა ეს და ის დათო ერთი და იგივე როჟები არიაან : 0 ვეკითხებოდი ჩემს თავს.. ბოლოს მოვტვინე და ტელე ავიღე...
მე - გისმენ!
დათო- სახელი ჯერაც არ გითქვია : ) არც ის გითქვია როდის მნახავ : )
მე - უკვე მნახე : D
დათო - ჰაა? :0
მე - შემობრუნდი იდიოტო! : D

No comments:

Post a Comment