Thursday, April 19, 2012

ცეცხლის ალში 4


   


დილით ადრე გამეღვიძა(ყოველ შემთხვევაში ესე მეგონა), მაგრამ დათო აქ აღარ იყო.ქვედა სართულზე ჩავედი.სამივე იქ იყო.
დათო-გაიღვიძე ძილისგუდაა?! : D  : *
მე-როელი საათია? : D 
დათო-11
მე-აუ და სკოლა?  : D 
მილი-დაიკიდე რა : D 
მე-შენ რა გიჭირს საყვარელ ბიჭთან ერთად ხარ!
   და დათო მეორეზე ავიდა. აშკარად ვაწყენინე ამიტომ უკან გავყევი.ოთახში, რომ შევედი საწოლზე იჯდა და თავი ხელებში ქონდა ჩარგული.
მე-დაათ!
  დათო-...
  მე-კაი გეხვეწები რა! წამომცდა!: ( არ მინდოდა! : (
  დათო-...
  მე-ეხლა იცოდე ჩავიცმევ და სახლში წავალ!
  დათო-...
  მე-კაი! კარგად!
  დათო-შენ მე არ გიყვარვარ და შენს აქ დატოვებას ააქ რამე აზრი?
   მე აღარაფერი მითქვია, უბრალოდ მივედი და ჩავეხუტე.
  დათო-მიდიხარ ხო?!
  მე-ნწუ!
  დათო- : )
  მე- : )(„ჩემი იდიოტო! როგორ მიყვარხარ!“ამ სიტყვების თმა ეხლა ყველაზე მეტად მინდოდა, მაგრამ არ ვთქვი.)
   მეორე დღესაც არ წავსულვარ სკოლაში, მაგრამ მეტი საშველი არ იყო სახლში უნდა დავბრუნებულიყავი : D  მე დედამ რამდენიმე დღით ბებიასთან და ბაბუასთან გადასვლა მთხოვა, რადგან მის მეგობარს ოპერაციას უკეთებდნენ.
  დედა-დე, რამდენიმე დღე გადადი მარტო!მაგარი ტეხავს მე რო მაკასთან არ ვიყო! რთული ოპერაციაა არაა მარა მაინც.
   (ლაპარაკის ტონი არ გაგიკვირდეთ ულტრათანამედროვე მშობლები მყავს : ))
  მე-კაი მაშინ სანამ შენ არ იქნები გადავალ!
  დედა-ეგრე ჯობია, თორე მამაშენი ხო იცი მთელი დღე სახლში არაა და დღისით მარტო ყოფნა მოგიწევს.შენმა ძმამ მე ძმაკაცთან ვრჩები მკიდიაო!
  მე-: D  კაი ბარგს ჩავალაგებ!
  დედა-ოკ.
   მე ოთახში ავედი ბარგი ჩავალაგე და ბებიასთან და ბაბუასთან წავედი.გზაში დათოს დავურეკე, რომ ამის შესახებ მეთქვა.
მე-დათ როგორ ხარ!
დათო-კარგად შენ? : )
მე-რავი მეც ვარ რა...
დათო-eufff…ეგრე მწარედ რატო?!: D 
მე- ბებიასთან და ბაბუასთან გადავდივარ რამდენიმე დღე და ვერ გნახავ! : (
დათო-აუუ.. : ( არაუშავს მანდ ამოგაკითხავ ! : )
მე- აუ რა ამომაკითხავ იცი სად მივდივაარ? : D 
დათო- საად? სოფელში?:0:0:0
მე- არა თბილისს ეკუთვნის მარა ჩემთვის მაინც სოფელია (puke)
დათო- ძნელი მისახვედრი არ იყო  სად მიდიოდი : D  : D  : D  : D  არაუშავს მანდ მეც მაქ სახლი და ხშირად ვარ ხოლმე: D  : D  : D 
მე-მართლაა : 0
დათო-კიი : *: D 
მე-მარა აქამდე რო არ მინდახიხარ! : (
დათო-ხო.. აი რატო ვერ გნახე ეგ მეც მაინტერესებს! : ) 

No comments:

Post a Comment