Thursday, April 19, 2012

ცეცხლის ალში 2








დათო - შეენ? : 0(და ტელე გათიშა)
მე - ხოო მეე : D
დათო - აი ნახე რაა.. ერთმანეთს ვერ ვცილდებით!.. მე და შენ ერთმანეთი ყველა ვარიანტში უნდა გაგვეცნო! ხან ტელე,ხან-პარკი...
მე - მაგას მეც ვხედავ : D
დათო - ანუ ანი გქვია და 15-ის ხარ? : )
მე - კი : )
დათო -  ფუ შე ღლაპო : D
მე - ეე.. ამას უყურეე რა.. მე კი არა შენ ხარ ღლაპი : P
დათო - შენ ხარ პატარა და რატო მეე? : D
მე - : D
დათო - დღეს მე და დაჩი კლუბში მივდივართ და შენ და მილი წამოხვალთ? დარწმუნებული ვარ დაჩიმ მილი უკვე დაითანხმა : D
მე - რომც არ დაეთანხმებინა მე დავითანხმებდი : D
დათო - ok : ) 8-ისკენ გამოგივლიით : )
მე - მისამართი არ იცი : P
დათო - ეგრე დარწმუნებული ნუ იქნები! : D
მე - იციი? :0
დათო - იასნია : D
მე - კაი აბა საღამომდეე : )
დათო - კარგად : )
   წამოვედი და მილიც გამოვიყოლე... ეკვე დაახლოვებოდა დაჩის...
მე - ჰეე ეხლა ილაპარაკეე : D მოგეწონა ხოო? : D
მილი - იასნია : D შენ დათო მოგეწონა ხოო?: D
მე - რავი მემგონი არა!
მილი - ?
მე - არ ვიცი ზუსტად : D
მილი - ნწუ ნწუ ნწუ : D
მე - ხო არ უთხრა რა არცერთს ანი რო არ მქვია : D
მილი - კაი ჩუმად ვარ : D
მე - მადლობ : *
მილი - არაფრის : *
   საღამოსთვის გავემზადეთ. მე მაგრად დახეული ჯინსის შარვალი, ჩონჩხიანი მაიკა, შავი კეტები მეცვა და punk make-up-ი და კოსა მქონდა გკეთებული. მილის ნაზი „სარაფანი“, ბალეტკები და გაშლილი თმა ჰქონდა... მილი საერთოდ ნაზუკელა იყო და არა ჩემნაირი ქალა-ბიჭა. : D
დათო - ვაუ.. რა ლამაზები ხართ : )
მე - ახალი ამბავი : D
მილი- მადლობა : )
დაჩი - ორივე მართლა მაგარი ლაპაზები ხართ, მაგრამ მილი რა საყვარელიაა : ) არ გეწყინოს ან პროსტა ეს რაღაცაა ძაან ნაზია : )
მილი - მადლობა და ანის არასდროს არ უთხრა საყვარელი ხარო თორე გაგპუტავს! : D
დაჩი - კაი გავითვალისწინებ : D
მე - გეყოთ ეხლა ცემზე ჭორაობა თქვე ჭორიკნებო! : Dწავედით რაა: D
   კლუბში ავედით. ესე სახლში ვერ წავიდოდით.
დათო - დედაშენს დაურეკე და უთხარი, რო მილისთან რჩები... შენც მილი!
 უთხარი, რომ ანისთან რჩები!
მე - მოიცა თუ ერთმანეთთან არ ვრჩებით აბა სად ვრჩებით?
დათო - გააკეთე დროზე რასაც გეუბნები ! (და ჯიბიდან დანა დააძრო)
მე - კაი კაი ოღონდ არაფერი დაგვიშავოოთ!
დათო- დროზეე!

No comments:

Post a Comment