Monday, April 2, 2012

ორმაგი"მე"(6)

                        ორმაგი "მე"(6)
ტელეფონი სიმწრისგან კედელს შევანარცხე.ზუსტად 7 წამში კარზე ზარია.მე კიდე მთელი ხმით ვიკივლე:
- არავის ნახვა არ მინდა! გაეთრიე ვინც არ უნდა იყო!
- დათო ვარ!
- დათო? აა.. უი ხო.. შემო..
- მადლობ და ბოდიში!
- შენი ბრალი არაა! მე არ უნდა მეთქვა ის საშინელებები პარკში!
ხმა აღარ ამოუღია ისე მომიახლოვდა და მაკოცა.ჩემზე ბედნიერი  მემგონი არავინ ყოფილა, მაგრამ ბედნიერება კითხვებში გადავიდა:
- ეხლა რა იქნება?
- არ ვიცი.ალბათ ერთად ვიქნებით.რა თქმა უნდა შენ თუ წინააღმდეგი არ ხარ!
- შენი აზრით?!
- :D
2 კვირა ბედნიერად ვცხოვრობდი. რასაც ქვია სრული ბედნიერებით ვიყავით. (ეხლა მიხვდით ამ 2 კვირის განმავლობაში რაში გაიყვანეს დრო :D)ორი კვირის მერე ჩემთვს სრულიად საშინელი დღე დადგა. 
- JiJi..sorry...
- რატო მიხდი ბიდიშს?
- მივდივარ!
- რაა? საად?
- სად და საფრამგეთში.
- რატო?
- კონტრაქტს მოვაწერე ხელი.
- ...
- მარტო 1 თვით მივდივაარ!
- კაი აღარ ვიბუტები..წადი თუ ეს შენს კარიერას სწირდება!
- მადლობ, რომ გესმის!
- რამდენ ხანში მიდიხარ?
- ხვალ 
- ესე მალე? რამდენი ხნის წინ დადე კონტრაქტი?
- 2 თვის წინ!
- ანუ სანამ გამიცნობდი?
- ხო
- აქამდე რატო არ მითხარი?
- ...
- ჯობია წახვიიდე!
- მართალია!
მთელი  ღამე ვფიქრობდი რა უნდა მეკეთებინა ამ ერთი თვის განმავლობაში? ამასობაში გათენდა.
დათოს აეროპორტში შევხვდი.
-მომენატრებიი:( :*
- მეც:* კაი წავედი თოვე თვითმფრინავზე დამაგვიანდება!
- კაი აღარ მოგაცდენ...miyvarxar:*
-:*

No comments:

Post a Comment