Thursday, April 19, 2012

ცეცხლის ალში 5




მე-კაი წავე მე : )
დათო-კაი :* და ჭკვიანად!
მე- ნწ რო არ გეთქვა არ ვიქნებოდი რაა : D  : D 
დათო-არ იქნებოდი: D  : D  : D 
მე-მართალია ! : D 
   სახლში ავედი. საღამოს ქვევით ჩასვლა გადავწყვიტე.ყველა უნახავივით დამეხვია.არა მართლა დაახლოებით 3 თვის უნახავი ვყავდი მარა მაინც : D  .
ანა-აუ Ji...ეხლა წამო რა რაღაც უნდა გითხრა!
მე-კაი.
   გვერდით, ყველასგან მოშორებით ვსეირნობდით და თან ვჭორაობდით :
მე-აბა რაო?
ანა-უბანში მოვიდა ერთი გოგო რა..აქაურია მარა ორი წლის წინ ავლაარში გადავიდა!კაი ბიჭის დაიკო ვარო რა და მაგარი ბლატაობს!
მე-მერე მე რა შუაში ვარ? გინდა რო მოვსვა?
ანა-პრინციპში ხო... იმ სწერვებმა ანექსამ და თეკლამ უთხრეს ძერსკიაო (puke) (puke) (puke). კაროჩე შევი გაცნობა უნდა რა...იმ კრეტინ გოგოებს ხო შენი შიტკების არ ესმით და მაგიტო მოგნათლეს ზე ძერსკად!(puke) (puke) (puke)
მე-ამით რას მთხოვ? : D 
ანა- : D   არ იღადაო გთხოვ..მაგარ შარებს აგკიდებს!.. ვიცი რო შენც არ დააკლებ მარა ჩემი ხათრით მაინც შეიკავე თავი!
მე-კაი...
ანა-აგე მოდიან გულის გამხარებლები(puke)
ანექსა-ჯიჯეეე.. რავა ხაარ?
მე- კარგად ანექს შენ? : ) : ) : )
ანექსა-მაგრაად  : D 
გვანცა-ამ გოგოს არ გამაცნობთ? : )
ანექსა-კიიი როგორ არა! ეს არის ჯიჯეეე
მე-ჯიჯეე არა რა ანექს... JiJi...სასიამოვნოა გვანცა : )
გვანცა-აუ არ არსებობს მე ჯიჯითი  არ გაგიცნობ!
მე- კაი ეგ უკვე შენი პრობლემაა, მაგრამ მაინც რო იცოდე მერი მქვია!
გვანცა-და ჯიჯი რა პონტში?
თეკლა-ეგ ჩვენც გვაინტერესებს მაგრამ არ გვეუბნება
გვანცა-აუ მე ვიცი! ფოტოების გადაღება გიყვარს და ჯიჯი რეჯინის, პონტში ხო?
მე-1. ფოტოების გადაღება არ მიყვარს.
     2.ეგეთი გოიმი არ ვარ სხვისი სახელები ვიპარო.
     3.ჯიჯი ამერიკული ქალის სახელია და ერთი ფილმის გმირს ვგავარ ძალიან, რომელსაც ჯიჯი ქვია. : )
უცებ დათოსგან sms მომდის!
დათო-JiJiii : O am ubanshi  ras aketeeeb? : O au vitom me da shen ertmanets ar vicnobt raa.. tore aq atydeba tu atydeba : D cota xani vikaifot amat rojebze da mere vutxrat : D : D : D : D
მე-ok  : D 
გვანცა-აუ დაათ!როგორ ხარ?:*
დათო- კარგად გვანცა შენ?
გვანცა-მეც:*
ანა(მეგობარი და არა ანექსა)-დათ გაიცანი ეს JiJi-ა : )
დათო-სასიამოვნოა : )
მე-ჩემთვისაც : )
დათო-ისე ლამაზი და საინტერესო მეტსახელია : )
მე-მადლობთ! : *
ანექსამ შეგვატყოო რო ერთმანეთს განსხვავებულად ვუღიმოდით და არა ისე როგორც ჩვეულებრივი ახალგაცნობილი ორი აგამიანი.
ანექსა- აუ იცი დათო გვანცას ლოვეა!

No comments:

Post a Comment